თემატურ-კალენდარული გეგმა; ქართული ენა და ლიტერატურა; მე-10 კლასი; 1-ლი სემესტრი
N
|
თარიღი
|
თემატური
ერთეული
|
სთ
|
სასწავლომიზანი. შედეგი
|
რესურსი
|
მეთოდები. სტრატეგია
|
შეფასება
|
1
|
14.09
|
მხატვრული ლიტერატურის ფუნქცია
|
|
ქართ. X. 1.მოსწავლეს
შეუძლია მონაწილეობის მიღება საკლასო და სასკოლო დისკუსიებში.
ქართ. X. 4.მოსწავლეს შეუძლია თანაკლასელთა
ზეპირი მოხსენებების გაანალიზება და შეფასება.
|
Ø სახელმძღვანელო
Ø კოგნიტური სქემები
|
Ø გონებრივი იერიში
Ø პრეზენტაცია
Ø დისკუსია
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
2
|
15.09
|
ქართული ლიტერატურის ისტორიის პერიოდიზაცია
|
|
ქართ. X. 1.მოსწავლეს
შეუძლია მონაწილეობის მიღება საკლასო და სასკოლო დისკუსიებში.
|
Ø
სახელმძღვანელო
|
Ø გონებრივი იერიში
Ø მინილექცია
Ø დისკუსია
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
3
|
16.09
|
შუასაუკუნეობრივი მოძღვრება ადამიანზე
|
|
ქართ. X. 7.მოსწავლეს შეუძლია განასხვავოს ტექსტში ფაქტობრივი,
კონცეპტუალური და ქვეტექსტური ინფორმაცია.
ქართ. X. 8. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ჟანრის მხატვრული ნაწარმოებების, პუბლიცისტური თხზულებების წაკითხვა და მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.
|
Ø სახელმძღვანელო
Ø
ka.wikipedia.org
|
Ø გონებრივი იერიში
Ø მარკირებული კითხვა
Ø ბარათებით მუშაობა
Ø დისკუსია
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
4
|
17.09
|
შუასაუკუნეობრივი მოძღვრება ადამიანზე
|
|
ქართ. X. 1.მოსწავლესშეუძლიამონაწილეობისმიღებასაკლასოდასასკოლოდისკუსიებში.
ქართ. X. 8. მოსწავლესშეუძლიასხვადასხვაჟანრისმხატვრულინაწარმოებების,
პუბლიცისტურითხზულებებისწაკითხვადამათ მიმართ საკუთარიდამოკიდებულებისგამოხატვა.
|
Ø სახელმძღვანელო
Ø
ka.wikipedia.org
Ø
პრეზენტაცია
|
Ø ბარათებით მუშაობა
Ø დისკუსია
Ø ესეზე მუშაობა
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
5
|
18.09
|
რენესანსის ძირითადი პრინციპები
|
|
ქართ. X. 8. მოსწავლესშეუძლიასხვადასხვაჟანრისმხატვრულინაწარმოებების,
პუბლიცისტურითხზულებებისწაკითხვადამათ მიმართ საკუთარიდამოკიდებულებისგამოხატვა.
|
ka.wikipedia.org
|
Ø გონებრივი იერიში
Ø ვიდეორგოლის ნახვა
Ø დისკუსია
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
6
|
21.09
|
უძველესი ქართული ხელნაწერები; ეპიგრაფიკული
ძეგლები
|
|
ქართ. X. 7.მოსწავლესშეუძლიაგანასხვავოსტექსტშიფაქტობრივი,
კონცეპტუალურიდაქვეტექსტურიინფორმაცია.
|
(დოკუმენტური ფილმები)
|
Ø გონებრივი იერიში
Ø ვიდეორგოლის ნახვა
Ø დისკუსია
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
7
|
22.09
|
ქართული ენის თავისებურებანი
|
ქართ. X. 7.მოსწავლესშეუძლიაგანასხვავოსტექსტშიფაქტობრივი,
კონცეპტუალურიდაქვეტექსტურიინფორმაცია.
ქართ. X. 16. მოსწავლესშეუძლიაწერისსტრატეგიებისგამოყენებანაწერისორგანიზებისათვის.
|
Ø პრეზენტაცია power point
Ø სახელმძღვანელო
|
Ø „ვიცი, გავიგე, მინდა ვიცოდე“
Ø პრეზენტაციის ნახვა-განხილვა
Ø ესეზე მუშაობა
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
|
8
|
23.09
|
ძველი ქართული ტექსტები
|
|
ქართ. X. 8. მოსწავლესშეუძლიასხვადასხვაჟანრისმხატვრულინაწარმოებების,
პუბლიცისტურითხზულებებისწაკითხვადამათ მიმართ საკუთარიდამოკიდებულებისგამოხატვა.
|
ka.wikipedia.org
სახელმძღვანელო
|
Ø გონებრივი იერიში
Ø პაუზებით კითხვა;
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
9
|
24.09
|
ჰაგიოგრაფიის ძირითადი პრინციპები
|
|
ქართ. X. 8. მოსწავლესშეუძლიასხვადასხვაჟანრისმხატვრულინაწარმოებების,
პუბლიცისტურითხზულებებისწაკითხვადამათ მიმართ საკუთარიდამოკიდებულებისგამოხატვა.
ქართ. X. 11. მოსწავლესშეუძლიადაწეროსთხზულებასხვადასხვამიზნითდასხვადასხვააუდიტორიისათვის.
|
ka.wikipedia.org
სახელმძღვანელო
პრეზენტაცია power point
|
Ø „ვიცი, გავიგე, მინდა ვიცოდე“
Ø მარკირებული კითხვა
Ø თხზულების დაწერა
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
10
|
25.09
|
„შუშანიკის წამება“ ისტორიული ფონი, დაწერის
თარიღი
|
|
ქართ. X. 1.მოსწავლესშეუძლიამონაწილეობისმიღებასაკლასოდასასკოლოდისკუსიებში.
ქართ. X. 10. მოსწავლესშეუძლიაკითხვისმიზნისშესაბამისისტრატეგიებისგამოყენება.
|
ka.wikipedia.org
სახელმძღვანელო
|
Ø გონებრივი იერიში
Ø პრეზენტაცია
Ø დისკუსია
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
11
|
28.09
|
„შუშანიკის წამება“-ზოგადი მიმოხილვა, ავტორი.
|
|
ქართ. X. 1.მოსწავლესშეუძლიამონაწილეობისმიღებასაკლასოდასასკოლოდისკუსიებში.
ქართ. X. 2. კამათისდროსმოსწავლესშეუძლიამიმართოსშესაბამისტაქტიკასდადაიცვასსამეტყველოქცევისეთიკურინორმები.
|
Ø
“შუშანიკის წამება“ (ტექსტი)
Ø
მე-10
კლასის სახელმძღვანელო
Ø
ძველი
ქართული ენის ლექსიკონი
Ø
განმარტებითი
ლექსიკონი
Ø
Ka.wikipedia.org
|
Ø გონებრივი იერიში;
Ø მარკირებული კითხვა
Ø პაუზებით კითხვა
Ø ბარათებით მუშაობა
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
12
|
29.09
|
„შუშანიკის წამება“ - გვ.34-36
|
|
||||
13
|
30.09
|
„შუშანიკის წამება“ –
გვ. 37
|
|
||||
14
|
01.10
|
„შუშანიკის წამება“ - გვ.40
|
|
ქართ. X. 5. მოსწავლესშეუძლიაზეპირიკომუნიკაციისსტრატეგიებისამოცნობადაშესაბამისადგამოყენება.
|
Ø ლექსიკონზე მუშაობა
Ø კონსპექტის შედგენა
Ø თხზულების დაწერა
|
|
|
15
|
02.10
|
„შუშანიკის წამება“ - გვ.44
|
|
||||
16
|
05.10
|
შემაჯამებელი N1
|
|
|
|
|
|
17
|
06.10
|
„შუშანიკის წამება“ –
გვ. 48
|
|
ქართ. X. 7.მოსწავლესშეუძლიაგანასხვავოსტექსტშიფაქტობრივი,
კონცეპტუალურიდაქვეტექსტურიინფორმაცია.
ქართ. X. 8. მოსწავლესშეუძლიასხვადასხვაჟანრისმხატვრულინაწარმოებების,
პუბლიცისტურითხზულებებისწაკითხვადამათ მიმართ საკუთარიდამოკიდებულებისგამოხატვა.
ქართ. X. 9. მოსწავლესშეუძლიასხვადასხვაჟანრისმხატვრულინაწარმოებისგაანალიზება.
ქართ. X. 10. მოსწავლესშეუძლიაკითხვისმიზნისშესაბამისისტრატეგიებისგამოყენება.
ქართ. X. 11. მოსწავლესშეუძლიადაწეროსთხზულებასხვადასხვამიზნითდასხვადასხვააუდიტორიისათვის.
ქართ. X. 13. მოსწავლესშეუძლიასასწავლორეფერატისდაწერაერთიანრამდენიმეწყაროსმიხედვით.
ქართ. X. 14. მოსწავლესშეუძლიატექსტისკონსპექტისშედგენაშესაბამისიწესებისდაცვით
ქართ. X. 16. მოსწავლესშეუძლიაწერისსტრატეგიებისგამოყენებანაწერისორგანიზებისათვის.
|
Ø
“შუშანიკის წამება“ (ტექსტი)
Ø
მე-10 კლასის
სახელმძღვანელო
Ø
ძველი
ქართული ენის ლექსიკონი
Ø
განმარტებითი
ლექსიკონი
Ø
Ka.wikipedia.org
|
Ø ესეს დაწერა
Ø პრეზენტაცია
Ø დისკუსია
Ø დებატი
Ø რეფერატის დაწერა
Ø სიტყვის რუკა
Ø ამბის პირამიდა
Ø „კიპა“
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
18
|
07.10
|
„შუშანიკის წამება“ –
გვ. 50
|
|
||||
19
|
08.10
|
„შუშანიკის წამება“ - გვ.51
|
|
||||
20
|
09.10
|
„შუშანიკის წამება“
|
|
||||
21
|
12.10
|
„შუშანიკის წამება“ –
გვ.53
|
|
||||
22
|
13.10
|
„შუშანიკის წამება“
|
|
||||
23
|
15.10
|
ლიტერატურული პარალელები
|
|
||||
24
|
16.10
|
„შუშანიკის წამება“ - ტექსტის ანალიზი
|
|
||||
25
|
19.10
|
ჰაგიოგრაფია და ისტორია
|
|
||||
26
|
20.10
|
„შუშანიკის წამება“ ლიტერატურულ კრიტიკაში
|
|
||||
27
|
21.10
|
ინტერპრეტაცია
|
|
ქართ. X. 12.მოსწავლესშეუძლიამხატვრულიტექტისშექმნამოცემულიპირობისანმოდელისმიხედვით.
|
Ø სახელმძღვანელო
|
Ø
სამოდელო
ტექსტის შექმნა
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
28
|
22.10
|
წერის სტრატეგიები
|
|
ქართ. X. 12.მოსწავლესშეუძლიამხატვრულიტექტისშექმნამოცემულიპირობისანმოდელისმიხედვით.
|
Ø
სახელმძღვანელო
|
Ø სამოდელო ტექსტის შექმნა
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
29
|
23.10
|
წერის სტრატეგიები- პრაქტიკული
|
|
ქართ. X. 12.მოსწავლესშეუძლიამხატვრულიტექტისშექმნამოცემულიპირობისანმოდელისმიხედვით.
ქართ. X. 11. მოსწავლესშეუძლიადაწეროსთხზულებასხვადასხვამიზნითდასხვადასხვააუდიტორიისათვის.
|
Ø
სახელმძღვანელო
|
Ø თხზულების
დაწერა
Ø რეფერატის წერის პრინციპებზე მუშაობა
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
30
|
26.10
|
„შუშანიკის წამების“ მხატვრული მხარე
|
|
ქართ. X. 9. მოსწავლესშეუძლიასხვადასხვაჟანრისმხატვრულინაწარმოებისგაანალიზება.
|
Ø “შუშანიკის
წამება“ (ტექსტი)
|
Ø მარკირებული კითხვა
Ø პრეზენტაცია
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
31
|
27.10
|
შემაჯამებელი N2
|
|
|
|
|
|
32
|
28.10
|
„აბოს წამების’’ ეპოქა
|
|
ქართ. X. 1.მოსწავლესშეუძლიამონაწილეობისმიღებასაკლასოდასასკოლოდისკუსიებში.
|
|
Ø გონებრივი იერიში;
Ø მინილექცია
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
33
|
29.10
|
„აბოს წამება“-1-ლი თავი
|
|
ქართ. X. 1.მოსწავლესშეუძლიამონაწილეობისმიღებასაკლასოდასასკოლოდისკუსიებში.
ქართ. X. 3. აუდიტორიისწინაშემოხსენებითგამოსვლისასმოსწავლესშეუძლიაზეპირიკომუნიკაციისეფექტიანობისგასაძლიერებელიხერხებისგამოყენება.
ქართ. X. 6. მოსწავლესშეუძლიასხვადასხვასახისტექსტებისგაანალიზებამათიორგანიზებისთვალსაზრისით.
ქართ. X. 7.მოსწავლესშეუძლიაგანასხვავოსტექსტშიფაქტობრივი,
კონცეპტუალურიდაქვეტექსტურიინფორმაცია.
ქართ. X. 8. მოსწავლესშეუძლიასხვადასხვაჟანრისმხატვრულინაწარმოებების,
პუბლიცისტურითხზულებებისწაკითხვადამათ მიმართ საკუთარიდამოკიდებულებისგამოხატვა.
ქართ. X. 9. მოსწავლესშეუძლიასხვადასხვაჟანრისმხატვრულინაწარმოებისგაანალიზება.
ქართ. X. 10. მოსწავლესშეუძლიაკითხვისმიზნისშესაბამისისტრატეგიებისგამოყენება.
ქართ. X. 16. მოსწავლესშეუძლიაწერისსტრატეგიებისგამოყენებანაწერისორგანიზებისათვის.
|
Ø
“აბოს წამება“ (ტექსტი)
Ø
მე-10 კლასის
სახელმძღვანელო
Ø
ძველი
ქართული ენის ლექსიკონი
Ø
განმარტებითი
ლექსიკონი
Ø
Ka.wikipedia.org
(საგანმანათლებლო თამაში)
|
Ø გონებრივი იერიში;
Ø მარკირებული კითხვა
Ø პაუზებით კითხვა
Ø ბარათებით მუშაობა
Ø ესეს დაწერა
Ø პრეზენტაცია
Ø დისკუსია
Ø დებატი
Ø სიტყვის რუკა
Ø ამბის პირამიდა
Ø
„კიპა“
Ø ლექსიკონზე მუშაობა
Ø კონსპექტის შედგენა
Ø თხზულების დაწერა
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
34
|
30.10
|
„აბოს წამება“- მე-2 თავი
|
|
||||
35
|
2.11
|
„აბოს წამება“- მე-2 თავი
|
|
||||
36
|
3.11
|
„აბოს წამება“-მე-3 თ. გვ. 89-91
|
|
||||
37
|
4.11
|
„აბოს წამება“-მე-3 თ. გვ. 91-93
|
|
||||
38
|
5.11
|
„აბოს წამება“-მე-4 თ.
|
|
||||
39
|
6.11
|
ბიბლიური სახე-სიმბოლოები „აბოს წამებაში“
|
|
||||
40
|
9.11
|
„აბოს წამება“ ლიტერატურულ კრიტიკაში
|
|
||||
41
|
10.11
|
„აბოს წამების“ პერსონაჟები
|
|
||||
42
|
11.11
|
„აბოს წამების“ მხატვრული მხარე
|
|
||||
43
|
12.11
|
|
|
|
|
|
|
44
|
13.11
|
„ცხორებათა“ჟანრის ტექსტის სპეციფიკა
|
|
ქართ. X. 6. მოსწავლესშეუძლიასხვადასხვასახისტექსტებისგაანალიზებამათიორგანიზებისთვალსაზრისით.
|
Ø
Ka.wikipedia.org
Ø სახელმძღვანელო
|
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
45
|
16.11
|
„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“- თარიღი, ისტორიული
ფონი.
|
|
ქართ. X. 1.მოსწავლესშეუძლიამონაწილეობისმიღებასაკლასოდასასკოლოდისკუსიებში.
|
Ø
Ka.wikipedia.org
Ø
სახელმძღვანელო
|
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
46
|
17.11
|
„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“- ზოგადი მიმოხილვა
|
|
ქართ. X. 1.მოსწავლესშეუძლიამონაწილეობისმიღებასაკლასოდასასკოლოდისკუსიებში.
ქართ. X. 2. კამათისდროსმოსწავლესშეუძლიამიმართოსშესაბამისტაქტიკასდადაიცვასსამეტყველოქცევისეთიკურინორმები.
|
|
Ø მარკირებული კითხვა
Ø პაუზებით კითხვა
Ø ბარათებით მუშაობა
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
47
|
18.11
|
„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“- გვ.116
|
|
||||
48
|
19.11
|
„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“-გვ. 119
|
|
||||
49
|
20.11
|
„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“- გვ. 121
|
|
ქართ. X. 3. აუდიტორიისწინაშემოხსენებითგამოსვლისასმოსწავლესშეუძლიაზეპირიკომუნიკაციისეფექტიანობისგასაძლიერებელიხერხებისგამოყენება.
|
|
Ø გონებრივი იერიში;
Ø
„კიპა“
|
|
50
|
24.11
|
„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“- გვ. 123
|
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
|||
51
|
25.11
|
„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“- გვ. 126
|
|
Ø
გრიგოლ
ხანძთელის ცხოვრება“ (ტექსტი)
Ø
მე-10
კლასის სახელმძღვანელო
Ø
ძველი
ქართული ენის ლექსიკონი
Ø
განმარტებითი
ლექსიკონი
|
Ø ლექსიკონზე მუშაობა
Ø კონსპექტის შედგენა
Ø თხზულების დაწერა
Ø დებატი
Ø სიტყვის რუკა
Ø ამბის პირამიდა
|
||
52
|
26.11
|
„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“- გვ. 129
|
|
ქართ. X. 4.მოსწავლესშეუძლიათანაკლასელთაზეპირიმოხსენებებისგაანალიზებადაშეფასება.
ქართ. X. 5. მოსწავლესშეუძლიაზეპირიკომუნიკაციისსტრატეგიებისამოცნობადაშესაბამისადგამოყენება.
ქართ. X. 6. მოსწავლესშეუძლიასხვადასხვასახისტექსტებისგაანალიზებამათიორგანიზებისთვალსაზრისით.
|
|||
53
|
27.11
|
„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“-გვ. 130
|
|
||||
54
|
30.11
|
„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“- გვ. 131
|
|
||||
55
|
1.12
|
„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“- გვ. 134
|
|
||||
56
|
2.12
|
„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“- გვ. 137-139
|
|
||||
57
|
3.12
|
„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“-140
|
|
||||
58
|
4.12
|
შემაჯამებელი
N 4
|
|
||||
59
|
7.12
|
„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“- 143-144
|
|
Ø
Ka.wikipedia.org
Ø
გრიგოლ
ხანძთელის ცხოვრება“ (ტექსტი)
Ø
მე-10
კლასის სახელმძღვანელო
Ø
გრიგოლ
ხანძთელის ცხოვრება“ (ტექსტი)
გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“
Ø
Ka.wikipedia.org
Ø „ვეფხისტყაოსანი“ (ტექსტი)
Ø
სახელძღვანელო
Ø Ka.wikipedia.org
|
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
|
60
|
8.12
|
„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“- 146
|
|
ქართ. X. 7.მოსწავლესშეუძლიაგანასხვავოსტექსტშიფაქტობრივი,
კონცეპტუალურიდაქვეტექსტურიინფორმაცია.
ქართ. X. 8. მოსწავლესშეუძლიასხვადასხვაჟანრისმხატვრულინაწარმოებების,
პუბლიცისტურითხზულებებისწაკითხვადამათ მიმართ საკუთარიდამოკიდებულებისგამოხატვა.
ქართ. X. 9. მოსწავლესშეუძლიასხვადასხვაჟანრისმხატვრულინაწარმოებისგაანალიზება.
ქართ. X. 10. მოსწავლესშეუძლიაკითხვისმიზნისშესაბამისისტრატეგიებისგამოყენება.
ქართ. X. 11. მოსწავლესშეუძლიადაწეროსთხზულებასხვადასხვამიზნითდასხვადასხვააუდიტორიისათვის.
ქართ. X. 14. მოსწავლესშეუძლიატექსტისკონსპექტისშედგენაშესაბამისიწესებისდაცვით.
ქართ. X. 16. მოსწავლესშეუძლიაწერისსტრატეგიებისგამოყენებანაწერისორგანიზებისათვის.
ქართ. X. 4.მოსწავლესშეუძლიათანაკლასელთაზეპირიმოხსენებებისგაანალიზებადაშეფასება.
|
Ø სიტყვის
პირამიდა
Ø გმირის რუკა
Ø ესეს დაწერა
Ø პრეზენტაცია
Ø დისკუსია
Ø „ვიცი, ვისწავლე, მიდნა ვიცოდე“
Ø პრეზენტაცია
|
||
61
|
9.12
|
„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“
|
|
||||
62
|
10.12
|
„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“- გვ.152
|
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
|||
63
|
|
„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“- გვ. 155
|
|
||||
64
|
14.12
|
ანალიტიკური კომენტარი
|
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
|||
65
|
15.12
|
„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“ ლიტერატურულ კრიტიკაში
|
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
|||
66
|
16.12
|
„გრიგოლ
ხანძთელის ცხოვრება“- სამიჯმურო ეპიზოდები
|
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
|||
67
|
17.12
|
ინტერპრეტაცია- ვ.ჭელიძე
|
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
|||
68
|
18.12
|
აბზაცი.ესე
|
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
|||
69
|
21.12
|
„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრების“ მხატვრული მხარე
|
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
|||
70
|
22.12
|
„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრების“ მხატვრული მხარე
|
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
|||
71
|
23.12
|
„ვეფხისტყაოსნის“ ეპოქა
|
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
|||
72
|
24.12
|
„ვეფხისტყაოსნის“ ეპოქა- ტექსტის ისტორია
|
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
|||
73
|
|
პროლოგი
|
|
ქართ. X. 10. მოსწავლესშეუძლიაკითხვისმიზნისშესაბამისისტრატეგიებისგამოყენება.
|
Ø „ვეფხისტყაოსანი“ (ტექსტი)
სახელძღვანელო
|
Ø მარკირებული კითხვა
Ø ბარათებით მუშაობა
|
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების
შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
|
No comments:
Post a Comment