Sunday, September 13, 2015

.

თემატურ-კალენდარული გეგმა; ქართული ენა და ლიტერატურა; მე-10 კლასი; 1-ლი სემესტრი

N
თარიღი
თემატური
ერთეული
სთ
სასწავლომიზანი. შედეგი
რესურსი
მეთოდები. სტრატეგია
შეფასება
1
14.09
მხატვრული ლიტერატურის ფუნქცია

ქართ. X. 1.მოსწავლეს შეუძლია მონაწილეობის მიღება საკლასო და სასკოლო დისკუსიებში.
ქართ. X. 4.მოსწავლეს შეუძლია თანაკლასელთა ზეპირი მოხსენებების გაანალიზება და შეფასება. 
Ø  სახელმძღვანელო

Ø  კოგნიტური სქემები
Ø  გონებრივი იერიში

Ø  პრეზენტაცია

Ø  დისკუსია
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
2
15.09
ქართული ლიტერატურის ისტორიის პერიოდიზაცია

ქართ. X. 1.მოსწავლეს შეუძლია მონაწილეობის მიღება საკლასო და სასკოლო დისკუსიებში.
Ø  სახელმძღვანელო
Ø  გონებრივი იერიში
Ø  მინილექცია
Ø  დისკუსია
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
3
16.09
შუასაუკუნეობრივი მოძღვრება ადამიანზე

ქართ. X. 7.მოსწავლეს შეუძლია განასხვავოს ტექსტში ფაქტობრივი, კონცეპტუალური და ქვეტექსტური ინფორმაცია. 
ქართ. X. 8. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ჟანრის მხატვრული ნაწარმოებების, პუბლიცისტური თხზულებების წაკითხვა და მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.
Ø  სახელმძღვანელო

Ø  ka.wikipedia.org


Ø  გონებრივი იერიში
Ø  მარკირებული კითხვა
Ø  ბარათებით მუშაობა
Ø  დისკუსია
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
4
17.09
შუასაუკუნეობრივი მოძღვრება ადამიანზე

ქართ. X. 1.მოსწავლესშეუძლიამონაწილეობისმიღებასაკლასოდასასკოლოდისკუსიებში.
ქართ. X. 8. მოსწავლესშეუძლიასხვადასხვაჟანრისმხატვრულინაწარმოებების, პუბლიცისტურითხზულებებისწაკითხვადამათ მიმართ საკუთარიდამოკიდებულებისგამოხატვა.
Ø  სახელმძღვანელო

Ø  ka.wikipedia.org

Ø  პრეზენტაცია
Ø  ბარათებით მუშაობა

Ø  დისკუსია

Ø  ესეზე მუშაობა

გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
5
18.09
რენესანსის ძირითადი პრინციპები

ქართ. X. 8. მოსწავლესშეუძლიასხვადასხვაჟანრისმხატვრულინაწარმოებების, პუბლიცისტურითხზულებებისწაკითხვადამათ მიმართ საკუთარიდამოკიდებულებისგამოხატვა.


ka.wikipedia.org

Ø  გონებრივი იერიში
Ø  ვიდეორგოლის ნახვა
Ø  დისკუსია
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
6
21.09
უძველესი ქართული ხელნაწერები; ეპიგრაფიკული ძეგლები

ქართ. X. 7.მოსწავლესშეუძლიაგანასხვავოსტექსტშიფაქტობრივი, კონცეპტუალურიდაქვეტექსტურიინფორმაცია. 
(დოკუმენტური ფილმები)
Ø  გონებრივი იერიში
Ø  ვიდეორგოლის ნახვა
Ø  დისკუსია
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
7
22.09
ქართული ენის თავისებურებანი
ქართ. X. 7.მოსწავლესშეუძლიაგანასხვავოსტექსტშიფაქტობრივი, კონცეპტუალურიდაქვეტექსტურიინფორმაცია. 
ქართ. X. 16. მოსწავლესშეუძლიაწერისსტრატეგიებისგამოყენებანაწერისორგანიზებისათვის.
Ø  პრეზენტაცია power point

Ø  სახელმძღვანელო

Ø  „ვიცი, გავიგე, მინდა ვიცოდე“
Ø  პრეზენტაციის ნახვა-განხილვა
Ø  ესეზე მუშაობა
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
8
23.09
ძველი ქართული ტექსტები

ქართ. X. 8. მოსწავლესშეუძლიასხვადასხვაჟანრისმხატვრულინაწარმოებების, პუბლიცისტურითხზულებებისწაკითხვადამათ მიმართ საკუთარიდამოკიდებულებისგამოხატვა.

ka.wikipedia.org

სახელმძღვანელო
Ø  გონებრივი იერიში
Ø  პაუზებით კითხვა;

გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
9
24.09
ჰაგიოგრაფიის ძირითადი პრინციპები

ქართ. X. 8. მოსწავლესშეუძლიასხვადასხვაჟანრისმხატვრულინაწარმოებების, პუბლიცისტურითხზულებებისწაკითხვადამათ მიმართ საკუთარიდამოკიდებულებისგამოხატვა.
ქართ. X. 11. მოსწავლესშეუძლიადაწეროსთხზულებასხვადასხვამიზნითდასხვადასხვააუდიტორიისათვის.
ka.wikipedia.org

სახელმძღვანელო

პრეზენტაცია power point

Ø  „ვიცი, გავიგე, მინდა ვიცოდე“
Ø  მარკირებული კითხვა
Ø  თხზულების დაწერა
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
10
25.09
„შუშანიკის წამება“ ისტორიული ფონი, დაწერის თარიღი

ქართ. X. 1.მოსწავლესშეუძლიამონაწილეობისმიღებასაკლასოდასასკოლოდისკუსიებში.

ქართ. X. 10. მოსწავლესშეუძლიაკითხვისმიზნისშესაბამისისტრატეგიებისგამოყენება.
ka.wikipedia.org

სახელმძღვანელო


Ø  გონებრივი იერიში
Ø  პრეზენტაცია
Ø  დისკუსია
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
11
28.09
„შუშანიკის წამება“-ზოგადი მიმოხილვა, ავტორი.

ქართ. X. 1.მოსწავლესშეუძლიამონაწილეობისმიღებასაკლასოდასასკოლოდისკუსიებში.
ქართ. X. 2. კამათისდროსმოსწავლესშეუძლიამიმართოსშესაბამისტაქტიკასდადაიცვასსამეტყველოქცევისეთიკურინორმები.

Ø  შუშანიკის წამება“ (ტექსტი)
Ø  მე-10 კლასის სახელმძღვანელო
Ø  ძველი ქართული ენის ლექსიკონი
Ø  განმარტებითი ლექსიკონი
Ø  Ka.wikipedia.org
Ø  გონებრივი იერიში;
Ø  მარკირებული კითხვა
Ø  პაუზებით კითხვა
Ø  ბარათებით მუშაობა

გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
12
29.09
„შუშანიკის წამება“ - გვ.34-36

13
30.09
„შუშანიკის წამება“ –
გვ. 37

14
01.10
„შუშანიკის წამება“ - გვ.40

ქართ. X. 5. მოსწავლესშეუძლიაზეპირიკომუნიკაციისსტრატეგიებისამოცნობადაშესაბამისადგამოყენება.

Ø  ლექსიკონზე მუშაობა
Ø  კონსპექტის შედგენა
Ø  თხზულების დაწერა


15
02.10
„შუშანიკის წამება“ - გვ.44

16
05.10
შემაჯამებელი N1





17
06.10
„შუშანიკის წამება“ –
გვ. 48

ქართ. X. 7.მოსწავლესშეუძლიაგანასხვავოსტექსტშიფაქტობრივი, კონცეპტუალურიდაქვეტექსტურიინფორმაცია. 
ქართ. X. 8. მოსწავლესშეუძლიასხვადასხვაჟანრისმხატვრულინაწარმოებების, პუბლიცისტურითხზულებებისწაკითხვადამათ მიმართ საკუთარიდამოკიდებულებისგამოხატვა.
ქართ. X. 9. მოსწავლესშეუძლიასხვადასხვაჟანრისმხატვრულინაწარმოებისგაანალიზება.
ქართ. X. 10. მოსწავლესშეუძლიაკითხვისმიზნისშესაბამისისტრატეგიებისგამოყენება.
ქართ. X. 11. მოსწავლესშეუძლიადაწეროსთხზულებასხვადასხვამიზნითდასხვადასხვააუდიტორიისათვის.
ქართ. X. 13. მოსწავლესშეუძლიასასწავლორეფერატისდაწერაერთიანრამდენიმეწყაროსმიხედვით.
ქართ. X. 14. მოსწავლესშეუძლიატექსტისკონსპექტისშედგენაშესაბამისიწესებისდაცვით
ქართ. X. 16. მოსწავლესშეუძლიაწერისსტრატეგიებისგამოყენებანაწერისორგანიზებისათვის.
Ø  შუშანიკის წამება“ (ტექსტი)

Ø  მე-10 კლასის სახელმძღვანელო


Ø  ძველი ქართული ენის ლექსიკონი

Ø  განმარტებითი ლექსიკონი


Ø  Ka.wikipedia.org



Ø  ესეს დაწერა
Ø  პრეზენტაცია
Ø  დისკუსია
Ø  დებატი
Ø  რეფერატის დაწერა
Ø  სიტყვის რუკა
Ø  ამბის პირამიდა
Ø  „კიპა“
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
18
07.10
„შუშანიკის წამება“ –
გვ. 50

19
08.10
„შუშანიკის წამება“ - გვ.51

20
09.10
„შუშანიკის წამება“

21
12.10
„შუშანიკის წამება“ –
გვ.53

22
13.10
„შუშანიკის წამება“

23
15.10
ლიტერატურული პარალელები

24
16.10
„შუშანიკის წამება“ - ტექსტის ანალიზი

25
19.10
ჰაგიოგრაფია და ისტორია

26
20.10
„შუშანიკის წამება“  ლიტერატურულ კრიტიკაში

27
21.10
ინტერპრეტაცია

ქართ. X. 12.მოსწავლესშეუძლიამხატვრულიტექტისშექმნამოცემულიპირობისანმოდელისმიხედვით.
Ø  სახელმძღვანელო
Ø  სამოდელო ტექსტის შექმნა
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
28
22.10
წერის სტრატეგიები

ქართ. X. 12.მოსწავლესშეუძლიამხატვრულიტექტისშექმნამოცემულიპირობისანმოდელისმიხედვით.
Ø  სახელმძღვანელო
Ø  სამოდელო ტექსტის შექმნა
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
29
23.10
წერის სტრატეგიები- პრაქტიკული

ქართ. X. 12.მოსწავლესშეუძლიამხატვრულიტექტისშექმნამოცემულიპირობისანმოდელისმიხედვით.
ქართ. X. 11. მოსწავლესშეუძლიადაწეროსთხზულებასხვადასხვამიზნითდასხვადასხვააუდიტორიისათვის.
Ø  სახელმძღვანელო
Ø  თხზულების  დაწერა
Ø  რეფერატის წერის პრინციპებზე მუშაობა
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
30
26.10
„შუშანიკის წამების“ მხატვრული მხარე

ქართ. X. 9. მოსწავლესშეუძლიასხვადასხვაჟანრისმხატვრულინაწარმოებისგაანალიზება.
Ø  შუშანიკის წამება“ (ტექსტი)

Ø  მარკირებული კითხვა
Ø  პრეზენტაცია
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
31
27.10
შემაჯამებელი N2





32
28.10
„აბოს წამების’’ ეპოქა

ქართ. X. 1.მოსწავლესშეუძლიამონაწილეობისმიღებასაკლასოდასასკოლოდისკუსიებში.


Ø  გონებრივი იერიში;
Ø  მინილექცია

გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
33
29.10
„აბოს წამება“-1-ლი თავი


ქართ. X. 1.მოსწავლესშეუძლიამონაწილეობისმიღებასაკლასოდასასკოლოდისკუსიებში.
ქართ. X. 3. აუდიტორიისწინაშემოხსენებითგამოსვლისასმოსწავლესშეუძლიაზეპირიკომუნიკაციისეფექტიანობისგასაძლიერებელიხერხებისგამოყენება.
ქართ. X. 6. მოსწავლესშეუძლიასხვადასხვასახისტექსტებისგაანალიზებამათიორგანიზებისთვალსაზრისით.
ქართ. X. 7.მოსწავლესშეუძლიაგანასხვავოსტექსტშიფაქტობრივი, კონცეპტუალურიდაქვეტექსტურიინფორმაცია. 
ქართ. X. 8. მოსწავლესშეუძლიასხვადასხვაჟანრისმხატვრულინაწარმოებების, პუბლიცისტურითხზულებებისწაკითხვადამათ მიმართ საკუთარიდამოკიდებულებისგამოხატვა.
ქართ. X. 9. მოსწავლესშეუძლიასხვადასხვაჟანრისმხატვრულინაწარმოებისგაანალიზება.
ქართ. X. 10. მოსწავლესშეუძლიაკითხვისმიზნისშესაბამისისტრატეგიებისგამოყენება.
ქართ. X. 16. მოსწავლესშეუძლიაწერისსტრატეგიებისგამოყენებანაწერისორგანიზებისათვის.
Ø  აბოს წამება“ (ტექსტი)

Ø  მე-10 კლასის სახელმძღვანელო


Ø  ძველი ქართული ენის ლექსიკონი

Ø  განმარტებითი ლექსიკონი


Ø  Ka.wikipedia.org

(საგანმანათლებლო თამაში)
Ø  გონებრივი იერიში;
Ø  მარკირებული კითხვა
Ø  პაუზებით კითხვა
Ø  ბარათებით მუშაობა
Ø  ესეს დაწერა
Ø  პრეზენტაცია
Ø  დისკუსია
Ø  დებატი
Ø  სიტყვის რუკა
Ø  ამბის პირამიდა
Ø  „კიპა“
Ø  ლექსიკონზე მუშაობა
Ø  კონსპექტის შედგენა
Ø  თხზულების დაწერა

გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
34
30.10
„აბოს წამება“- მე-2 თავი

35
2.11
„აბოს წამება“- მე-2 თავი

36
3.11
„აბოს წამება“-მე-3 თ. გვ. 89-91

37
4.11
„აბოს წამება“-მე-3 თ. გვ. 91-93

38
5.11
„აბოს წამება“-მე-4 თ.

39
6.11
ბიბლიური სახე-სიმბოლოები „აბოს წამებაში“

40
9.11
„აბოს წამება“ ლიტერატურულ კრიტიკაში

41
10.11
„აბოს წამების“ პერსონაჟები

42
11.11
„აბოს წამების“ მხატვრული მხარე

43
12.11
შემაჯამებელი N3





44
13.11
„ცხორებათა“ჟანრის ტექსტის სპეციფიკა

ქართ. X. 6. მოსწავლესშეუძლიასხვადასხვასახისტექსტებისგაანალიზებამათიორგანიზებისთვალსაზრისით.
Ø  Ka.wikipedia.org
Ø  სახელმძღვანელო

გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
45
16.11
„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“- თარიღი, ისტორიული ფონი.

ქართ. X. 1.მოსწავლესშეუძლიამონაწილეობისმიღებასაკლასოდასასკოლოდისკუსიებში.
Ø  Ka.wikipedia.org
Ø  სახელმძღვანელო

გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
46
17.11
„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“- ზოგადი მიმოხილვა

ქართ. X. 1.მოსწავლესშეუძლიამონაწილეობისმიღებასაკლასოდასასკოლოდისკუსიებში.
ქართ. X. 2. კამათისდროსმოსწავლესშეუძლიამიმართოსშესაბამისტაქტიკასდადაიცვასსამეტყველოქცევისეთიკურინორმები.





Ø  მარკირებული კითხვა
Ø  პაუზებით კითხვა
Ø  ბარათებით მუშაობა

გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
47
18.11
„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“- გვ.116

48
19.11
„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“-გვ. 119

49
20.11
„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“- გვ. 121

ქართ. X. 3. აუდიტორიისწინაშემოხსენებითგამოსვლისასმოსწავლესშეუძლიაზეპირიკომუნიკაციისეფექტიანობისგასაძლიერებელიხერხებისგამოყენება.


Ø  გონებრივი იერიში;
Ø  „კიპა“


50
24.11
„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“- გვ. 123

გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
51
25.11
„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“- გვ. 126

Ø  გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“ (ტექსტი)

Ø  მე-10 კლასის სახელმძღვანელო


Ø  ძველი ქართული ენის ლექსიკონი

Ø  განმარტებითი ლექსიკონი



Ø  ლექსიკონზე მუშაობა
Ø  კონსპექტის შედგენა
Ø  თხზულების დაწერა
Ø  დებატი

Ø  სიტყვის რუკა

Ø  ამბის პირამიდა

52
26.11
„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“- გვ. 129

ქართ. X. 4.მოსწავლესშეუძლიათანაკლასელთაზეპირიმოხსენებებისგაანალიზებადაშეფასება. 

ქართ. X. 5. მოსწავლესშეუძლიაზეპირიკომუნიკაციისსტრატეგიებისამოცნობადაშესაბამისადგამოყენება.





ქართ. X. 6. მოსწავლესშეუძლიასხვადასხვასახისტექსტებისგაანალიზებამათიორგანიზებისთვალსაზრისით.


53
27.11
„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“-გვ. 130

54
30.11
„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“- გვ. 131

55
1.12
„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“- გვ. 134

56
2.12
„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“- გვ. 137-139

57
3.12
„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“-140

58
4.12
შემაჯამებელი  N 4


59
7.12
„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“- 143-144

Ø  Ka.wikipedia.org


Ø  გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“ (ტექსტი)

Ø  მე-10 კლასის სახელმძღვანელო

Ø  გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“ (ტექსტი)



გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“



Ø  Ka.wikipedia.org

Ø  „ვეფხისტყაოსანი“ (ტექსტი)

Ø  სახელძღვანელო







Ø  Ka.wikipedia.org



გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
60
8.12
„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“- 146

ქართ. X. 7.მოსწავლესშეუძლიაგანასხვავოსტექსტშიფაქტობრივი, კონცეპტუალურიდაქვეტექსტურიინფორმაცია. 
ქართ. X. 8. მოსწავლესშეუძლიასხვადასხვაჟანრისმხატვრულინაწარმოებების, პუბლიცისტურითხზულებებისწაკითხვადამათ მიმართ საკუთარიდამოკიდებულებისგამოხატვა.
ქართ. X. 9. მოსწავლესშეუძლიასხვადასხვაჟანრისმხატვრულინაწარმოებისგაანალიზება.
ქართ. X. 10. მოსწავლესშეუძლიაკითხვისმიზნისშესაბამისისტრატეგიებისგამოყენება.
ქართ. X. 11. მოსწავლესშეუძლიადაწეროსთხზულებასხვადასხვამიზნითდასხვადასხვააუდიტორიისათვის.
ქართ. X. 14. მოსწავლესშეუძლიატექსტისკონსპექტისშედგენაშესაბამისიწესებისდაცვით.
ქართ. X. 16. მოსწავლესშეუძლიაწერისსტრატეგიებისგამოყენებანაწერისორგანიზებისათვის.









ქართ. X. 4.მოსწავლესშეუძლიათანაკლასელთაზეპირიმოხსენებებისგაანალიზებადაშეფასება. 

Ø  სიტყვის
პირამიდა

Ø  გმირის რუკა

Ø  ესეს დაწერა

Ø  პრეზენტაცია


Ø  დისკუსია





















Ø  „ვიცი, ვისწავლე, მიდნა ვიცოდე“

Ø  პრეზენტაცია
61
9.12
„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“

62
10.12
„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“-  გვ.152

გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
63

„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“- გვ. 155

64
14.12
ანალიტიკური კომენტარი

გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
65
15.12
„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“ ლიტერატურულ კრიტიკაში


გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
66
16.12
„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“- სამიჯმურო ეპიზოდები

გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
67
17.12
ინტერპრეტაცია- ვ.ჭელიძე

გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
68
18.12
აბზაცი.ესე

გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
69
21.12
„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრების“ მხატვრული მხარე

გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
70
22.12
„გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრების“ მხატვრული მხარე

გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
71
23.12
„ვეფხისტყაოსნის“ ეპოქა

გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
72
24.12
„ვეფხისტყაოსნის“ ეპოქა- ტექსტის ისტორია

გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა
73

პროლოგი

ქართ. X. 10. მოსწავლესშეუძლიაკითხვისმიზნისშესაბამისისტრატეგიებისგამოყენება.
Ø  „ვეფხისტყაოსანი“ (ტექსტი)

სახელძღვანელო
Ø  მარკირებული კითხვა
Ø  ბარათებით მუშაობა
გაკვეთილის მიზნის შეაბამისი აქტივობების შესრულების ხარისხი და ჩართულობა

No comments:

Post a Comment